KurKra Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 Hei, jeg har en MSR WhisperLite Universal hybridbrenner 2012-modell. For noen mnd siden mistet jeg fuel-adapteren. Kan noen hjelpe meg å få tak i denne delen (se bildevedlegg). Jeg har gjenntatte ganger prøvd å kontakte MSR (både via mail og facebook) men får ikke noe godt svar fra dem. Nå gir jeg snart opp..:/ Noen som har tips til hvor jeg får tak i en slik..?:)
+Memento mori Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 26 minutter siden, KurKra skrev: Noen som har tips til hvor jeg får tak i en slik..? Hei og velkommen til Fjellforum. Ta kontakt med Feks Oslo sportslager, eller importøren i Norge. Det beste er nok og ringe, Facebook funker dårlig til slike ting. Det er også mulig å få god hjelp hos MSR sitt verksted i USA i følge et par jeg har hatt kontakt med. Men andre melder om problemer, men jeg har fått løst mitt med en telefon.
ArveS Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 Hei Forsøk [email protected] som er MSR sin europeiske representant. Fikk kjempeservice etter å ha fått et par hakk i teltstengene mine.
KurKra Skrevet 22. januar 2019 Forfatter Skrevet 22. januar 2019 Takk for kjapt svar. Nå har jeg prøvd begge forslagene:)
+Memento mori Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 På 22.1.2019 den 22.21, KurKra skrev: Takk for kjapt svar. Nå har jeg prøvd begge forslagene:) Fikk du løst problemet? Artig å vite for oss andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå