xoxojallagirl Skrevet 9. august 2018 Skrevet 9. august 2018 Jeg er paranoid og lurer på om det fins bjørn i bymarka? Siter
Populært innlegg josteink Skrevet 10. august 2018 Populært innlegg Skrevet 10. august 2018 (endret) Kva bymark? Trondheim=nei. Bjørnen liker ikkje folk, og i bymarka i trondheim så er det masse folk, som gjer at bjørnen held seg langt vekke. Ein god del av folka i bymarka er trøndere og rbk-fans. Dette har ein skremselseffekt som knapt kan overvurderast :-). Endret 10. august 2018 av josteink 3 7 Siter
Likse Skrevet 16. august 2018 Skrevet 16. august 2018 Kanskje spørsmålet ikke var så dumt. Artikkel i Adresseavisen i dag. Ingen grunn til å bekymre seg. Siter
HeidiLer Skrevet 17. august 2018 Skrevet 17. august 2018 Hei. Jeg forstår frykten, men faktisk så er det svært sjeldent at noen ser bjørn ute i skog og mark, unntakene er ofte på åter som jegere legger ut. Her i området jeg holder til kan jeg i teorien oppleve alle våre fire store rovdyr, men dessverre så skygger de banen og holder seg unna. Drømmen er jo alltid å få se de på andre enden av ei myr, eller ås eller lignende. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.