Bjørn Marius H. Østervold 0 Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Hei! Noen som vet hva denne sekskanten brukes til? Henger på Mammut compact 3 sesongs sovepose. Rød sekskant med tallene 1-6 på. Irriterer meg hver gang jeg tar frem soveposen at jeg ikke vet hva den eventuelt kan brukes til 😅 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Humbug 1 350 Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Den er der for at snora ikke skal kunne dras helt gjennom strammelåsen. Hva tallene er der for aner jeg ikke Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Bjørn Marius H. Østervold 0 Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2018 18 minutes ago, Humbug said: Den er der for at snora ikke skal kunne dras helt gjennom strammelåsen. Hva tallene er der for aner jeg ikke Ja det skjønner jeg 😁 Er de tallene som ergrer meg 😅 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Humbug 1 350 Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 4 minutter siden, Bjørn Marius H. Østervold skrev: Ja det skjønner jeg 😁 Er de tallene som ergrer meg 😅 Er dette noe for Dan Brown, tro? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dette er et populært innlegg +Prebb 1 016 Skrevet 10. juni 2018 Dette er et populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2018 3 timer siden, Humbug skrev: Er dette noe for Dan Brown, tro? Hvis du zoomer litt inn på bildet så ser du at 4-tallet ikke er et firetall, men et spor lagt igjen av en hemmelig organisasjon som har godt fotfeste i sentral-Europa. a_aa, whistler, Per Fredrik og 9 andre reagerte på dette 4 8 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Humbug 1 350 Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 59 minutter siden, Prebb skrev: Hvis du zoomer litt inn på bildet så ser du at 4-tallet ikke er et firetall, men et spor lagt igjen av en hemmelig organisasjon som har godt fotfeste i sentral-Europa. Den fortjener pokal 😂 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Sig Man 375 Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Den er noe så mystisk som en terning til stigespillet «battle for the peak» som du finner på soveposetrekket Memento mori, Tryllekalkun, Thomas E og 2 andre reagerte på dette 4 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.