Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er på utkikk etter et rimelig telt,  og har sett litt på ebay.

Er det noe spesielt jeg bør være obs på? Ser at noen har double layer, er det must i norsk klima mon tro?:p

-nybegynner-

Annonse
Posted

Hvilken prisklasse snakker vi her? Det er ikke et must med doble vegger, men veldig mange her på berget foretrekker det. Kan tipse om at Naturehike lager svært bra telt til en ganske rimelig pris. Finnes på aliexpress

• Like 1
Posted

Jeg innbiller meg at det er en fordel å ha bestemt seg på forhånd (telttype, prisklasse, ev. merke(r)) for hvilke telt en ønsker å kjøpe gjennom ebay, siden det ofte kan være lite informasjon å finne om produktene der. Når man har bestemt seg for et par mulige modeller, er det mulig å gjøre gode handler.

Posted
5 timer siden, Thomas E skrev:

Hvilken prisklasse snakker vi her? Det er ikke et must med doble vegger, men veldig mange her på berget foretrekker det. Kan tipse om at Naturehike lager svært bra telt til en ganske rimelig pris. Finnes på aliexpress

Tja. Ikke over 1000. Eller burde jeg gå høyere opp i pris?

Skal sjekke ut aliexpress, takk for tips!

Posted
4 timer siden, Knutmae skrev:

Jeg innbiller meg at det er en fordel å ha bestemt seg på forhånd (telttype, prisklasse, ev. merke(r)) for hvilke telt en ønsker å kjøpe gjennom ebay, siden det ofte kan være lite informasjon å finne om produktene der. Når man har bestemt seg for et par mulige modeller, er det mulig å gjøre gode handler.

Bra tips. Takk!

Posted
På 3.6.2018 den 18.27, Thomas E skrev:

Njææ. Er det snakk om et telt til kun en person? Jeg ville sjekket ut f.eks. dette.

Takk for tips. Er til 2 personer. :)

På 3.6.2018 den 21.32, Mareng skrev:

123friluft.no 👍

Sjekk der :)

Takk for tips :)