På Ville Veier Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) Siden det har vært flere tråder som har omhandlet gamle brennere i det siste, kom jeg på at jeg har en gammel brenner liggende i boden, og dro den frem for å ta en titt på den. Trodde det var en Optimus brenner jeg hadde, men når jeg ser på den, ser jeg at det står Radius No 21. Litt kjapp googling ledet meg til denne siden, og etter å ha lest gjennom kjennetegnene, synes jeg den kan ligne på variant nummer 1. Det er imidlertid noen avvik, og jeg lurte på om det finnes noen kloke hoder som kanskje kan fortelle meg hvilken modell/variant det er snakk om, og når den kan være laget. Beklager på forhånd for dårlige bilder... Det ser ut til å mangle noen deler, men vurderer å høre med Finn på Finn i fall jeg skal sette den i stand... En ting jeg stusser over, er at det står LTD på toppen av den, selv om det ikke skulle ha kommet før på senere modeller? På tanken står det ikke LTD... Endret 4. mai 2018 av Erlend Gudvangen Bjørkeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Mest naturlig å tro at tank og brennerhode ikke er fra samme produksjon. Enten er noe byttet ut av tidligere eier, eller så er tanken en del av ett restopplag som er solgt med en brenner som er produsert senere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.