Jump to content

Taudragfeste til fjellpulken

Jegern84

Recommended Posts

27 minutes ago, Tessatroll said:

Føresetnad her er sjølvsagt fornuftig pakka pulk. Det er sjeldan eg drar rundt på umanøvrerbare flyttelass med høgt tyngdepunkt.

Det er her jeg lurer på om Arctic Beddingen må ryke for min del. Tyngdepunktet blir rett og slett for høyt når teltet ligger delvis montert oppå der igjen. På Viddaturen for noen uker siden tømte jeg glosevokabularet når Transporteren tippa konstant i kuppert terreng med stivt drag. 

Annonse
northern_fov skrev (3 timer siden):

Det er her jeg lurer på om Arctic Beddingen må ryke for min del. Tyngdepunktet blir rett og slett for høyt når teltet ligger delvis montert oppå der igjen. På Viddaturen for noen uker siden tømte jeg glosevokabularet når Transporteren tippa konstant i kuppert terreng med stivt drag. 

Ah. Eg brukar bedding men ikkje teltpose. Eg synes ofte det siste er like mykje prakk som hjelp. Og så gir det høgt tyngdepunkt ja.. I tillegg har eg ein moderat bedding, av gamletypen utan masse lommedill. No er den dog sliten, og eg har ein ny dillete sak. Likevel nyttar eg den gamle slitte, fordi eg synes dei nye er for mykje greier med.

Eg opplever at bruk av bedding med masse fyll i lommer og teltpose ikkje gjer at ein får meir plass, det er meir at du får organisert annaleis, men det medfører eigentleg at at ein bør pakke mindre under...

Så eg gidd ikkje, eg har godt system utan.

• Like 1