GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

PrÞv de pÄ. Sitter de for tett, sÄ vil de bare dugge nÄr du blir svett. Man kan ogsÄ bli smÄgal om Þyevippene toucher glasset hver gang man blunker. Samtidig mÄ de sitte sÄpass at vind og sol ikke kommer inn fra sidene. 

• Liker 1
Skrevet

Vi lÞper ikke, men vi har hatt veldig god erfaring med solbrillene som dnt selger i sin nettbutikk. Jeg er veldig usikker pÄ hvilken modell vi har og om den fortsatt ligger pÄ nettbutikken der..

• Liker 1
Skrevet

Den testen der er jo bare tÞvete :blush: Om en brille klemmer pÄ nesen eller sitter godt er jo helt individuelt? NÄr det ene blir lagt til grunne som positivt er negativt i det andre paret som blir prÞvd sÄ blir jeg litt skeptisk. Nei, finn deg en brille som sitter godt og gir litt ventilasjon i forhold til dugg. Har ogsÄ hÞrt at man bÞr investere i PRIZM glass

• Liker 1
Skrevet

Er ikke ekspert, men jeg kjĂžpte disse for 500kr, og de er jeg svĂŠrt fornĂžyd med. Det fĂžlger med 3 linser, etui og pose.

NÄ koster de bare 299 pÄ Xxl.

656CBEFF-BA37-4A79-841B-2335A6C849AF.png

Skrevet
1 time siden, Mareng skrev:

Er ikke ekspert, men jeg kjĂžpte disse for 500kr, og de er jeg svĂŠrt fornĂžyd med. Det fĂžlger med 3 linser, etui og pose.

NÄ koster de bare 299 pÄ Xxl.

656CBEFF-BA37-4A79-841B-2335A6C849AF.png

Ja dĂŠven, dette var sĂ„ billig st man nesten bare mĂ„ slĂ„ til đŸ‘đŸ»

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.