Gå til innhold
  • Bli medlem

Bukollen, er denne en ok tur? (Sikkert mange andre spm også)


Tittei

Anbefalte innlegg

Jeg klarer liksom ikke bestemme meg, så nå lukker jeg øynene og prøver. Hva med denne turen til Bukollen? https://artikkel.ut.no/artikkel/1.7286754/

Er dette en tur mine barn på 4,6 og 9 år vil klare? Jeg ønsker å overnatte i telt underveis. Kanskje tom to netter så vi kan bruke en hel dag på å utforske og kose oss. Gjerne da ta kortere turer rundt i området. Tenkte teste turen alene neste uke.

Evt andre forslag som er bedre? (Vet jeg har mast mye nå, så håper jeg stopper snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en god del høydemeter på den turen , men stien er kurant i seg selv. Jeg tør ikke si om det er grei tur for en 4 åring, men bruker dere dagen, og holder lysten oppe skulle jeg tro det var innafor. Fossen du går parallellt med er vel verdt å utforske, og sikkert stor stas for ungene. Når du kommer over tregrensa er det svært område å bløte seg i, og utsikten er fantastisk. 

Tjuvenborg er også alternativ.

Endret av tonymakkaroni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.