Tor Bråten Skrevet 24. juli 2017 Skrevet 24. juli 2017 (endret) Hei! Jeg har tenkt å leie fjellfører og ta en ordentlig topptur til neste sommer. Da tenkte jeg å spørre om hvilken tur jeg skulle gå for, som gir en fin (skummel) opplevelse. Jeg er en mann, 62 år, i vanlig god form og trener jevnt. Vant til å vere ute. Jeg har ingen erfaring med klatring,(har rappellert litt) men jeg tåler høyder og stoler på utstyret. Så er det noen som kan anbefale en slik tur ville det vere fint. Fortrinnsvis Jotunheimen men også andre plasser er interessante. Endret 24. juli 2017 av Tor Bråten Viktig opplysning Siter
Gittiamo Skrevet 24. juli 2017 Skrevet 24. juli 2017 Jotunheimen arrangement. Jeg var på en ukes tur med de. Behagelige, hyggelige og balanserte trøndere som guider i så klart Jotunheimen. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd. De ga meg all den trygghet jeg trengte for å få noen helt fantastiske dager i steinrøysa. Uranostraversen er jo enkel å klatre og kjekt at man kan gå isbre tilbake. Falketind har flere ruter opp. Ellers er det jo et hav av tinder å bestige der. Jeg valgte guidet tur fremfor å gå med bekjente, og gjør det glatt igjen. Føles tryggere rett og slett. De er jo der for meg. Siter
Anund Wigen Skrevet 24. juli 2017 Skrevet 24. juli 2017 https://www.bfl.no/no/toppturar-fra-fondsbu Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.