Jonas1986 Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 Er det noen som har tips til vanntett "hus" til IPhone 6s? Helst et som kan brukes til å ta bilder under vann, men fortsatt ikke så stort at jeg må ha sekk for å ha med meg telefonen. Takk for svar
+Hammer Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 http://www.phonearena.com/news/8-waterproof-iPhone-6-Plus-cases-that-will-make-you-stop-worrying-about-water-damage_id66169 opp til flere tips her. 1
rbhelle Skrevet 19. august 2016 Skrevet 19. august 2016 Den 6. juni 2016 at 21.18, Jonas1986 skrev: Er det noen som har tips til vanntett "hus" til IPhone 6s? Helst et som kan brukes til å ta bilder under vann, men fortsatt ikke så stort at jeg må ha sekk for å ha med meg telefonen. Takk for svar Bare husk at på telefontilbehør som skal være vanntett så får du mer enn ofte kvalitet ift det du betaler. Vi benytter på jobben vår (militært) innkassinger som koster rundt 7-800,- og de er hva vi har funnet ut faktisk vanntette. Leverandøren heter Lifeproof og modellen er NUUD+glass. Funker til vårt bruk og da regner jeg med det kan funke for en sivilist som ønsker et vanntett hus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå