Gå til innhold
  • Bli medlem

2000m topper på ski i Aftenposten


morten

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvorfor skulle den det? De fleste gjør ikke noe uten videre, og kanskje mannen ikke har hørt om den, og dessuten kanskje viktigst av alt - den er kanskje en god kilde til 2000m generelt, men i forhold til skibestigninger er den jo litt mer begrenset da ....

Disse småbladene rundt omkring (UTE, Inne, Friluftsliv m.m.) har gått varme hva angår 2000m artikler, den ene etter den andre spys ut i stort antall. Kanskje temaet snart blir kjedsommelig. Har ikke tall på hvor mange ganger en håndfull 2000m toppturer er presentert i en eller annen artikkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan man si uansett, det spørs bare hva som er nedre primærfaktorgrense. Den bør ikke være 10, for det blir så fryktelig mye tvilsomt. Jeg har gått over til 100 meter i pf for alle topper under 2000 moh.

Hva skal det bety? Samler du på de under 2000 moh også? Med mindre du samler blir vel pf forholdsvis likegyldig. Heller en slank og vakker topp med pf 98 enn en stor, stygg og feit en med pf 998?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal det bety? Samler du på de under 2000 moh også? Med mindre du samler blir vel pf forholdsvis likegyldig. Heller en slank og vakker topp med pf 98 enn en stor, stygg og feit en med pf 998?

Bare kjeder meg litt her, Morten. Jeg samler på mye rart jeg. Men 100 er et fint tall. Hvis det var vekt du tenkte på og ikke pf, så kan jeg si meg litt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.