Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer så langt at jeg har lagt inn kredittkort, men når jeg skal betale står det at autorisasjon feiler? Det er penger på konto, og jeg har sjekka i nettbanken at det ikke er regionssperre. Har også prøvd annet kort. 

 

Andre som har opplevd dette? Kanskje ett bank problem? Skal på tur i morgen, så haster litt :-P

Annonse
Skrevet (endret)

sitter på en macbook air, med tlf som hotspot...,

Svarte får uansett samme feilmelding. Finner ingen kontaktinformasjon på inreach sine sider heller.  Og nå prøvd 3 kort. Ingenting virker. Står bare at autorasjon ikke er iorden....

Endret av fiskekongen
Skrevet (endret)

Hadde selv et problem som jeg fikk løst via Delorme kundeservice. Epost.

Ville nok forsøkt et ekte WiFi-nettverk, uten at jeg virkelig har tro på at det skulle hjelpe. 

 

 

Edit: regner med du har sett gjennom denne :) Lenge siden jeg selv aktiverte..

 

Endret av Skar
Skrevet

Slet mye med å få godkjent mastercardet mitt hos delorme jeg også. Det gikk til slutt etter en del forsøk og etter et par mail med kundeservice. Aner ikke hva som egentlig var problemet men det kan jo se ut som det er der enda.

Skrevet

Jeg hadde ingen problemer når jeg lagde min konto og satte den opp med mastercard, har heller ikke hatt noen problemer i ettertid så varierer tydeligvis. 

Skrevet (endret)

Har prøvd både visa og mastercard...merkelig... Og sykt irriterende. Planen er finse-haukeli aleine i morra....

 

Sitter på MAC... Noe forskjell på det??

Endret av fiskekongen
Skrevet

InReachen er koblet til macen når den skal og sånt? Prøv en annen subscription plan..

Skrevet

 

4 timer siden, fiskekongen skrev:

Jeg kommer så langt at jeg har lagt inn kredittkort, men når jeg skal betale står det at autorisasjon feiler

Jeg opplevde akkurat det samme sist sommer. Årsaken den gang var at navnet mitt ikke var skrevet helt identisk med slik det står på betalingskortet fordi systemet til DeLorme automagisk antok at det skulle skrives identisk med det jeg oppga på kontoinformasjonen. Jeg tok kontakt via samme linken som @Skar nevner tidligere og det ble fikset ila et døgn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.