Gå til innhold
  • Bli medlem

Et par netter i Forsand


Odd Bjørn

Anbefalte innlegg

Som nevnt i tidligere innlegg så sliter jeg med ryggen, så også denne søndagen..

Men når det endelig kom et par minusgrader og klarvær kunne jeg bare ikke la vær og ta en tur :)

Heldigvis bor jeg slik til (Sandnes) at det bare er og hive seg i bilen, kjøre i 30-40 minutter og så er en plutselig ute i mer eller mindre uberørt natur.

Tok ferja fra Lauvik over til Oanes i Forsand, 5 minutts kjøring og ut med sekken..Som sagt var ikke ryggen helt i hundre denne søndagen, så det ble til at jeg ikke gikk lengre enn at jeg ikke hørte noe mer til trafikken og ikke så noe bebyggelse..

Men det var nok til og få et par fine døgn og en strålende nattehimmel med massevis av stjerneskudd :)

Bål

 

Vest for hatten, Forsand 1.jpg

Vest for hatten, Forsand 2.jpg

Vest for hatten, Forsand 3.jpg

Vest for hatten, Forsand 4.jpg

Vest for hatten, Forsand 6.jpg

 

Vest for hatten, Forsand 8.jpg

Vest for hatten, Forsand 10.jpg

Vest for hatten, Forsand 11.jpg

Vest for hatten, Forsand 13.jpg

Vest for hatten, Forsand 16.jpg

Vest for hatten, Forsand 18.jpg

Vest for hatten, Forsand 20.jpg

Vest for hatten, Forsand 21.jpg

20151214_152632_Rotated10534.mp4

Endret av Odd Bjørn
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det så ut til å være en fin.liten tur det der, ikke alltid det er nødvendig å dra så langt for å komme unna det meste av sivilisasjon!

Koselig med bålbilder, kjenner at vi må ut i skogen og tenne bål snart. Det er noe med det....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.