Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose fra Bergans.


Anbefalte innlegg

Annonse

Teoretisk sett skal det være en ok pose. Har en Bergans med komfort grense/t-lim på 0 kjøpt for 3 år siden. Den ble pensjonert pga funket dårlig under en 5 varmegrader. Den hette trillemarka om jeg husker riktig. Så så lenge du ikke forventer varme ned til 0 grader bør den være ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor du skal på sommerturer hen og om du er en frysepinn eller ei, men over 1000moh kan det fort bli kaldt om nettene. Jeg bruker en Mammut Sphere Spring Nautica UL med komforttemp på -1 og føler det holder akkurat hvis det er 0 grader celsius eller rett under på fjellet. Men er bare å dra på ullundertøyet så blir man varm og god :) Bergans Trysil ser jeg står oppgitt med en vekt på 1920 gram på XXL, noe som er veldig tungt for en pose med komforttemp på 0 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke denne på siten til Bergans så kanskje de har laga den spesielt for XXL? Trysil posen er veldig billig, men som vanlig får du nok ikke mere enn det du betaler for. Jeg kjøpte isteden Bergans Rondane til 799.- Bra pris på denne hos XXL når du sjekker hva den ellers koster på div. nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.