Gå til innhold
  • Bli medlem

Dekk til hybridsykkel


TomasF

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg synes i hvert fall mønsteret ser litt spinkelt ut til å være ideelt når trådstarter skal sykle på 40% grus. Det går sikkert greit, men kan fort bli nervøst om det enten er veldig vått og sølete eller steinete og grov grus. 

Når det var sagt tok jeg for moro skyld en titt på hva som var å kjøpe fra Bikeshop og Sykkelkomponenter i dekkstørrelse 28 og det var ikke mye å finne. Så kanskje er Marathon plus eller tour et greit kompromiss. Eneste kvalitetsdekket jeg fant som var grovere var Racing Ralph, men det blir igjen for grovt for 60% asfalt synes jeg. 

Ideelt bør man vel ha et mønster av typen Race King eller Thunder Burt for denne bruken? Men jeg fant ikke noe som liknet på det. l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.