Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det som har blitt kalt for verdens farligste tursti nå er klar for å gjenåpnes igjen i slutten av mars.

Man kan lese mer om turstien og saken her:

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/caminito-del-rey-spain-reopens-worlds-scariest-walkway-in-the-gorge-of-gaitanes-that-claimed-five-lives-10099059.html

Må jo være artig å ha vært noen av dem som har tørt å gå den i den tilstanden den var i før de nå har gjort den tryggere.

Skulle selv ha likt å ha gjort det, men om jeg virkelig hadde tatt sjansen er jeg usikker på.

Noen her som har 'gått' den?

Kan ihvertfall tenke meg å gå den nå.

Annonse
Skrevet

Gikk den i øs pøs regnvær og 10 grader. Var rimelig trygg før også så sant man brukte vaieren som sikring. Bare litt vanskelig tilgjengelig. Nå er den blitt mer en turistattraksjon for folk flest.

Skrevet

Var det noe særlig å gå den i regnvær da?

Da tenker jeg mest på at man ikke får sett så mye av landskapet i dårlig vær, men det var kanskje bare den dagen du hadde mulighet.

Angående den vaieren, så har jeg hørt at man ja, man burde bruke den som sikring, men at man ikke skulle stole for mye på den heller.

Siden ruten nå har blitt gjort tryggere så blir den såklart en mer ren turistattraksjon for folk flest ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.