Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpt av pulk og tilbehør


Mørkeblå

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lenge hatt lyst på pulk nå. Ser fjellsport har en liten rabatt på pulkene og tilbehør. Har aldri dratt pulk før så lurer på dette med utstyr egentlig. Hva trenger jeg bortsett fra pulken? Er det sele og draget man må kjøpe utenom? Virker som ingen ting følger med en vanlig pulk.

 

Lest litt rundt på forumet og funnet ut at fjellpulken 144cm er den som virker passe stor nokk.

Fant et fint? tilbud på komplettfritid (Pakkepris)

Er dette en okei pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellpulken 144 er en fin allround pulk. Passer bra til helgeturer og opp til ukes turer. Skal du på lengere ekspedisjoner/turer bør du gå for en større.

 

Jeg har selv 144 varianten. Flere butikker kjører pakketilbud på denne med sele og drag, spesielt på slutten av sesongen gitt at de har noen igjen. Jeg valgte og kjøpe den hos Coop obs sport, da fikk jeg også kjøpeutbytte på den. Mener jeg betalte rundt 3500, men det er flere år siden. Man kan også feste hundedrag til pulken og kjøre nordisk stil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.