hgmann Skrevet 13. november 2014 Skrevet 13. november 2014 Hei. Har sett litt på fjellreven friluft sekk i 35 liter. Ment som en lett tursekk på småturer i nærmiljøet. Noen med erfaring? Noe for kona? Vet ikke om det er dame og herremodell på denne.
Mørkeblå Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Liker sekken svært godt selv om jeg har brukt den ganske lite. Utrolig god venilasjonsnetting imot ryggen. Sitter godt på ryggen og gode lommer.
hgmann Skrevet 19. november 2014 Forfatter Skrevet 19. november 2014 Liker sekken svært godt selv om jeg har brukt den ganske lite. Utrolig god venilasjonsnetting imot ryggen. Sitter godt på ryggen og gode lommer.da må denne sjekkes ut
PetterAF Skrevet 19. november 2014 Skrevet 19. november 2014 Jeg har jaktversjonen av den, den heter vel friluft forest. Har brukt den mye i sommer og i høst. Jeg er veldig fornøyd med den. 1
tverborgvik Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Har sjølv friluft forest. Super sekk til rypejakt og tur forøvreg. Små-pirket er at den ikkje er stiva av i botn, så den vil aldri stå oppreist utan å støttast til noko. Vidare er hoftebeltet relativt smalt i passforma. Elles er den topp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå