+Tom42 Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 (endret) I duppedittbutikken på Alicante flyplass fant jeg følgende: Et fotostativ for mobiltelefon. Hensikten, i følge reklamen var at man kunne ta "selfies" i mange vinkler og med forskjellige avstander vha en teleskopstang. Men det som var viktig for meg var at selve holderen kunne skrus på et vanlig fotostativ. Hele stasen kostet 18 E og det synes jeg det var verd. Edit: Hensikten for meg er ikke selfies (Har speil), men likevel kunne være med på et bilde (vha selvutløseren), ikke minst på aleneturer, f eks "en natt ved bålet" tur. Endret 24. oktober 2014 av torø Siter
Dag G - Evje Skrevet 24. oktober 2014 Skrevet 24. oktober 2014 Nå kommer vel selfiene på løpende bånd antar jeg.... 1 Siter
+Tom42 Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Skrevet 25. oktober 2014 Mer duppeditter! I mangel av mer høyverdig dolektyre fant jeg en liten dings til kr 99,90 i Biltemakatalogen på side 458. FJERNUTØSER FOR MOBILTELEFONKAMERA I følge katalogen har den en rekkeveide mellom 3 - 5 meter og forsinkelse å 2 eller 10 sek. Trenger app. ---------------- Jeg kommer helt sikkert til å løpe og kjøpe, men ikke før på mandag, i håp om at noen allerede har gjort erfaringer, eller kan vise til mer høyverdige produkter. Siter
Louee Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 På di fleste telefoner kan medfølgende hodetelefon ledning brukes som utløser. Bare å trykke på "svar" knappen. Kanskje gammelt nytt. Kan jo å fås i forskjellig lengde 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.