Dal-z Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Er det noen som har noen gode tips til høsthansker for barn? Vi er ute etter noen hansker som kan brukes i regn og vind. Og det skal ikke være vinterhansker som er store og klumpete.
Tessatroll Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Sealskinz? Sjekk ut sida deira. Mykje vanntette hanskar i ulike tjukkelsar. Blir to par til denne husstanden for vinteren/vår/haust.
Umbros Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Veldig gode fra Stonz også, kan være verdt og sjekke ut
Imp Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Sitter og titter på Sealskinz selv, de ser bra ut. Men det krever visst litt research å finne en god nettbutikk som tilbyr til barn...driver og leter nå. Tessatroll, du vet ikke om en da?
steingrd Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har noen Sealskinz-hansker som jeg er veldig fornøyd med, for all del, men vanntette er de absolutt ikke, selv om det var det inntrykket jeg fikk da de ble handlet inn. En bitteliten skur og de er gjennomvåte. Men jeg liker de veldig godt altså
Imp Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Ble de solgt som vanntette da? Det er jo forskjellige modeller.
steingrd Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Ja, det ble de. Men for all del, det kan godt være jeg var uheldig og at det finnes tettere Sealskinz-modeller, har som sagt bare dette ene paret. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå