Dag G - Evje Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 En hvit flekk på kommunetoppkartet helt i syd ble besøkt i dag. Hisåsen 235 moh i Lillesand. En fin tur på gode timen opp ned. 20 grader og fint sommervær. En fin varde markerte toppen: Hisåsen er en topp med sjøutsikt: Traff ingen andre på turen og fikk heller ikke flått. Men fant endel tomme fettpatroner og plastflasker etter karene i skogmaskinene. Tok dem med meg på tilbaketuren og lempet dem inn i denne bua som stod langs bommvegen innover Vassdalen. I grunnen det største søppelobjektet på turen. Utrulig at det går ann å kjøre videre på 3 hjul ? I Vassdalen går det vel ei kule iblandt. 5
7homas Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 En hvit flekk på kommunetoppkartet helt i syd ble besøkt i dag. Hisåsen 235 moh i Lillesand. En fin tur på gode timen opp ned. 20 grader og fint sommervær. En fin varde markerte toppen: Hisåsen er en topp med sjøutsikt: Umm...tor det tekniske uttrykket er sjøGLØTT 1
snilen Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Et steinkast fra sjøen (eiendomsmeglerterminologi) 1
Dag G - Evje Skrevet 28. august 2014 Forfatter Skrevet 28. august 2014 Det har stått stille en stund nå @REJOHN på 180 tallet. Men fikk 6 i dag. Achillesen oppførte seg streit. 1
REJOHN Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Det har stått stille en stund nå @REJOHN på 180 tallet. Men fikk 6 i dag. Achillesen oppførte seg streit.Jeg ser fram til flere rapporter fra sære topper. Achillesproblemer er ikke godt. Svinaktig vondt er vel mer riktig å si. Jeg hadde (har)selv problemer med achillesene i noen år. Og jeg kjenner problemet ikke er langt vekke, om jeg slurver med treningen. (På en kasse på tå og så senker hælen nedover.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå