Gå til innhold
  • Bli medlem

majawl

Anbefalte innlegg

Denne turen gikk jeg nesten på samme tid for 2 år siden, ettpar uker senere bare :)

Ser du har fått flotte svar over her så jeg behøver ikke repetere.

Da vi gikk var alle hytter stengt, vi lå derfor i telt gjennom hele turen :)

FANTASTISK natur med høstfarger som var helt utenfor hva jeg noensinne har opplevd tidligere!

Du bør sjekke opp litt at ikke broene er tatt inn for sessongen, det skapte litt ekstra utfordringer for oss og bikjene, men gikk alikevel fint :)

Jeg skrev en rapport fra turen, skal se om jeg klarer å lete den opp å poste her :)

 

Heihei! Ja, rapporten din leste jeg for leenge siden da jeg researchet turen litt :D Skjønte at dere måtte vasse litt ;) I morgen braker det løs, så det blir spennende, er i hvert fall spådd supert vær!

 

Takk for alle gode tips, alle sammen! :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Ja, rapporten din leste jeg for leenge siden da jeg researchet turen litt :D Skjønte at dere måtte vasse litt ;) I morgen braker det løs, så det blir spennende, er i hvert fall spådd supert vær!

 

Takk for alle gode tips, alle sammen! :) :)

 

God tur! Forventer rapport i turforumet når turen er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.