Gå til innhold
  • Bli medlem

Vestlands-fjellquiz


FU

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 781
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

For å ta det først, då g-arnt nemnte Taket-3.htm. I bakgrunnen frå venstre er Krakhellenipa (Sula), midten er Losnalandet, høgre er Lihesten.

Hint vidare på biletet (linken) eg la ut: Sognefjorden ligg gøymt nedi djupet eit stykke unna, ja. Fjella bak til høgre burde Agnar ha rede på, då han har gått der ute. Elles kan g-arnt finna fram bileta sine på ein novembertur hans til ein topp på 1206 m.o.h. nokre km. lenger nord frå Taket på 1211 m.o.h. Dalføret det er snakk om er ikkje Steinslandsdalføret, men dalen er like i nærleiken (nokre km. unna). Dalen fører ned til bygda der avdøde og tidlegare minister og NRK-sjef har namnet sitt i frå. Det er eigentleg namnet på staden like ved der det er både butikk og kyrkje som er det mest rette svaret på bygdenamnet, medan den tidlegare NRK-sjefen har namnet frå ein av gardane i bygdesoknet. (Forvirrande, det vert vel verre..................).

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var Bjordal du skulle fram til, eg har ikkje gått i det området(enda).

Ellers trudde eg at Einar Førde hadde namnet frå ein gard som låg i Høyanger, der verket

no ligg, sjølv om han vel vaks opp oppe på Håland?

Førde finst mange plassar på vestlandet, og kjem vel av fjord, eller lengst inne i fjorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnet Førde er truleg frå lågtysk, jmf. Eckernførde i Holstein, og betyr nok fjord, ja. Einar Førde vaks opp inne i Høyanger, ja, men far hans kom frå Førde i Bjordal (det er berre bort i nabobygda, dette). "Stor"-bygda heiter Bjordal. Agnar har nok namna på toppane bak til høgre óg, han.

Og når Agnar tek turen til Bjordal, bør han ta turen til Systølen, Sørebøstølen og Sundagsfjellet.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Saga, på Ålfotbreen.

Saga er til høyre ja. Til venstre da?

oioi jævla nais ozzi. den til venstre e no vel umulig å komme opp på vel? sikring?????

Vet om en gærning som gjorde det en gang, men han er ikke helt god :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Haugsdalshorga med Søtefjellet bak er riktig. Svenningen ligg like til venstre for biletkanten.

Korrekt. Du ser ikke Sveningen her. Søtefjellet er en selvstendig topp, men det kan godt hende at

de lokale krefter kaller hele greia "Svinningen".

Jeg kjente godt igjen gjelene og ryggene i bakgrunnen. De har gitt meg mye hygge i dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det endeleg er ein eg kan, så er eg sjølvsagt for sein... men kor er dette???[/quote

Hei,

jeg tenker at dette må være noe ganske kystnært på vestlandet. Mitt første forslag var kanskje noe i Gulfjelsområdet, men så må jeg innrømme at jeg kikket på hvor billedinnsenderen kom i fra, nemlig Arna, og da tenker jeg at det kan være en av nipene, f-eks Hananipa eller Arnanipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli svært overrasket dersom dette er fra Hordaland...

Surprise me :)

hehe, det er ikkje hordaland nei, men du har sett det likevel, det kan eg nesten garantere,,, du går vel ikkje med nesen i grusen når du er på tur hjem?

tok meg tid til å sjekke ut westcoastpeaks, og fant faktisk samme fjell, med navn og det hele, på et sørvendt panorama...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.