Gå til innhold
  • Bli medlem

Overlevde storbytur..


Anbefalte innlegg

De fleste storbyer kan være fint for de som er kjent. Jeg har hatt veldig fine turer i London. Men da i forstadene. Skal faktisk feire jul i England i år. Det blir første gang for min del, og første jula uten pinnekjøtt(KRISE).

Det er faktisk heilt verst (for aa sitere tolvaaringen her i hus) . plasser meg kar du vil paa jorda paa julafta, men ikkje pinnekjott? Krise!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ikke helt forstår er dere i denne tråden som tilsynelatende har behov for å tilbringe all ferietid med kjæresten/samboeren/ektefellen. Noe av gleden med en hobby er, for min del, egentid.

 Det kan jeg være enig i, men jeg synes også det er hyggelig å involvere kjæreste/samboer/ektefelle og barn i sin lidenskap og hobby. Alt med måte og i balanse, man har nødt å ha sin egentid og fellestid i riktige porsjoner - hvertfall må jeg ha det. Og det er samboeren min veldig klar over, akkurat som hun trenger sin egentid på sitt område :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke på at jeg startet denne tråden, for det var fint å få bekreftet at jeg ikke er alene i skuta. ;) Morro å lese om andres lignende opplevelser. :D Et par "Hæ, liker du ikke det samme som meg? Du er sur ass!" må man bare regne med i et så stort forum. Skal nok på storbyferie igjen, men det blir aldeles ikke til NY. Been there, done that!

 

God helg! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.