Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor lang tid bruker du?


JKfotball

Anbefalte innlegg

Annonse

Du spør hvor lang tid, men oppgir distansen i teksten under :)

Når jeg drar på tur, har vi som regel et mål. Jeg er bare med, så har vet sjeldent hvor langt jeg skal gå, og ikke vil jeg vite det heller ;)
Jeg har gått fra Tyinholmen til Skogadalsbøen via Uranostind ( jeg trakk meg riktignok rett før hovedtoppen og gikk ura ned ), og den turen tok 13 timer.

Jeg gikk fra Hjerkinn og til Snøhetta med retur samme dag, tror den turen tok ca 15 timer tror jeg.

Begge de turene var egentlig for lange, både i tid og distanse. Men det meste går, om man må og vil. Vær og vind spiller jo stor rolle i tillegg. Jeg vil si at 4 mil er MER enn nok, og at 8-9 timer på bena er ok. Men nå kommer ikke jeg under kategorien "veltrent " heller da :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.