Gå til innhold
  • Bli medlem

Tarp vs. telt?


mhe

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Annonse

Endte du opp med den superlette tarpen fra DD Hammocks? Har du også kanskje prøvd den?

Hei! Sorry for seint svar, har ikke vært inne her på en god stund..

 

Nei. Jeg fikk muligheten til å kjøpe en tarp fra Bergans(3,5 m x 4 m, tror jeg) til en svært god pris. Har nå begynt å tenke litt på DD sin superlette tarp igjen..

 

Har du sett noe mer på eller kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sorry for seint svar, har ikke vært inne her på en god stund..

 

Nei. Jeg fikk muligheten til å kjøpe en tarp fra Bergans(3,5 m x 4 m, tror jeg) til en svært god pris. Har nå begynt å tenke litt på DD sin superlette tarp igjen..

 

Har du sett noe mer på eller kjøpt den?

 

Jeg kjøpte DD Superlight brukt her på forumet. Foreløpig brukt bare en tur, se innlegg nr 1328 i "hvor har du vært på tur i dag". (ikke verdens finest oppsatte tarp, men det var det jeg hadde plass til der) Fin vekt. Medfølgende pakkpose er for liten når du står ute i skogen med en våt tarp. Fulgte med fire barduner som alle hadde en plastbardunstrammer, disse tar jeg av da de bare er til pynt. Bardunene er ellers helt greie. Fine hemper i hvert hjørne, men er du våt og kald på fingrene er det litt knot hvis du ikke har montert barduner på forhånd. 2,9 x 3 meter duger i massevis som tak for lunsjbespisning for en familie på fem, men jeg tror ikke jeg ville introdusert tarpen til bålgnister hvis målet er at den skal leve lenge. Har ikke prøvde den å sette den opp som telt enda, dette er fremtidig mål (planen er å sette den opp slik på tur) og jeg er spent på hvordan duken takler press fra innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.