Gå til innhold
  • Bli medlem

Hodelykt til langrenn


koffar2

Anbefalte innlegg

var innom XXL i dag og endte opp med en Zilva lykt som selgeren anbefalte, kosta 1100 kr, da jeg tittet innom XXL sine nettsider nå nettopp ser jeg at lykten koster 550 kr der :getlost:

Jaja får vel dra innom der i morgen å få tilbake mellomlegget eller heve kjøpet og bestille den på nett.....

 

Lykten virker fin den, eksternt batteri med belteklemme så da er den lett å feste på drikkebelte eller medfølgende belte

http://www.xxl.no/Root/Villmark/Turutstyr/Lykter-og-lamper/silva-Hodelykt-Cross-Trail-II%2C-250-lumen/p/1093197_1_Style

 

Selgeren på XXL frarådet meg å kjøpe magicshine lyktene da disse mister batterikapasitet raskt (made in China og ikke beregnet for nordisk klima)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk alltid pris på nett før du drar på XXL. Sier du fra så får du samme pris i butikk. Slik er det hvertfall her hos meg.

Rart det han sier med MS lyktene. Jeg har 2 og den ene er vel 4 år nå. Ikke hatt noe tull med batterier. Bare pass på at de aldri går helt tomme, men det gjelder vel alle Lituim batterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.