Gå til innhold
  • Bli medlem

Feilmonterte bindinger?


Tobleronen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nettopp kjøpt nye 4frnt ski montert med marker f12 tour epf bindinger.

 

Men det jeg har sett er at bindingen ikke står ordentlig nedpå skien, men at det er en liten (0,5-1mm) glipe mellom binding og ski langs hele bindingen. Det er likt på begge skiene.

 

Vet ikke om dette har noe å si, og om jeg skal ta de med tilbake til butikken...

 

Noen som har noen tanker angående dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville tatt de med til butikken igjen! Dersom bindingene ikke er skrudd langt nok ned kan det være slik at de heller ikke har borret dypt nok. En annen forklaring kan være at de ikke har skrudd godt nok igjen, og derav er det heller ikke skrudd dypt nok. Å begynne å tvinge en skrue lenger ned ville jeg vært forsiktig med ettersom det vil kunne sprenge trekjernen og dermed skade denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som de som monterte bindingene har boret for grunne hull.

 

Tror ikke at de ikke er strammet for lite, da det er like stor avstand overalt. 

 

Vet noen om det vil ta lang tid å eventuelt få boret dypere hull og montere bindingene på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.