Gå til innhold
  • Bli medlem

SPOT (Gen3) Noen som selger den i Norge?


Abnorm

Anbefalte innlegg

Annonse

Etter som jeg forstår så er den ikke kommet ut noen steder (land) enda.

Okay, men finner mange unboxing videoer av produktet på youtube.

 

Ser også at Oslo Sportslager har en liten pris dropp på Spot2.

Regner med dette er for å "tømme" lageret, grunnet Spot3 er rundt svingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan virker egentlig deling av Tacking? Noen som har erfaring med dette fra Spot2 ?

 

Må venner og beskjente logge seg inn på www.findmespot.com (hjemmesiden til Spot) for å se hvor jeg er?

Eller kan jeg referere til et kart som kan implanteres på privat hjemmeside? (På denne måten mer brukervennlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke logge seg inn, hvis man har linken til siden så får man den opp uansett. Har ikke prøvd å legge selve kartet inn på en side, men å legge link funker i hvert fall greit. Da kommer man til en sånn her side:
http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=0iIWFsETK6GdSa4J2yk2lGfNyXm0THhZC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, men finner mange unboxing videoer av produktet på youtube.

 

Ser også at Oslo Sportslager har en liten pris dropp på Spot2.

Regner med dette er for å "tømme" lageret, grunnet Spot3 er rundt svingen?

 

Så bare på den europeiske nettsiden og der stod det at den kommer snart.

 

Men på den amerikanske er den lagt ut på nettbutikken (men utsolgt) så da er det nok noen som har fått kloa i den allerede ja.

http://www.findmespot.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=5&products_id=29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.