Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vet hvor dette er?


Trine RS

Anbefalte innlegg

Før vi dro til Sylene, var jeg innom denne siden for å sjekke noe, og da lå dette som forsidebilde da jeg søkte opp Nedalshytta.
Syntes det så fantastisk vakkert ut, men at det slettes ikke kunne være ved Nedalshytta. Ringte til hytta for å bekrefte en bestilling, og spurte med det samme hvor det bildet kunne være tatt, men de hadde ingen aning. Snakket med noen andre om det bildet også, men da andre søkte på samme, lå det vanlige bilde av Nedalshytta på forsiden.

Noen som kjenner seg igjen? Så fint, dit har jeg lyst til å dra!

post-9702-0-91778700-1380566172_thumb.pn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilden är antagligen tagen ett litet stycke undan hytta. Se bifogad bild från google earth, rakt mot ost från en punkt ca 1200 meter ONO om hytta. Det finns en liten kulle nord om hytta. Du ser den när du kommer dit, skulle jag tro. Orginalbilden postas här i lite mer rimligt format...

post-10468-0-46102500-1380574262_thumb.j

post-10468-0-21854700-1380574377_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.