Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven Keb jacket


sherpa

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg utskifting av min fjelljakke. Har god erfaring med Fjellreven`s Keb bukse, men hva med jakka? Er det noen her som har erfaring med den. Jeg skal ha ei skalljakke for toppturer / klatring. Hvor viktig er det med ettervoksing. Buksa har jeg ikke etterbehandlet da jeg heller tar på ei regnbukse utenpå om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter det jeg har forstått på andre som har jakka, så er den meget god til tørre og vindete dager på høyfjellet og ut i naturen generelt. Gode tekniske løsninger og all over en god jakke. Hvis det regner så er det som du sier med buksa, at man bør ha med en overtrekks regnjakke. 

 

Jeg har selv buksa og er veldig fornøyd med den, skal også skifte ut jakka mi nå (Hagløfs gore-tex jakke) og vurderer også da Keb jakka pluss en lett overtrekksjakke, koster jo faktisk mindre enn en skikkelig Gore-tex jakke..

 

Jeg har prøvd og finne Keb jakka i butikk her oppe i Trøndelag, men finner ingen butikker som fører den, kun på nett. Har lyst og prøve den før jeg bestiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.