denblåantilopen Skrevet 10. juli 2013 Skrevet 10. juli 2013 Hei. Jeg prøver å få til en telttur i nærheten av Oslo. *Ta buss/T-bane til en stasjon og gå derfra. Ikke for langt å gå. *Det må være mulighet for fiske, selvsagt. *Det blir en natt overnatting. Ut ifra det nevnt over, er det noen som har noen forslag til meg? Siter
Gumitotten Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 med tog har du egentlig et hav av moligheter. hvor langt er ikke for langt? Siter
denblåantilopen Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Skrevet 11. juli 2013 Vel, jeg er ferdig kl. 16 på jobb, og orker ikke å reise altfor langt og være fremme ved stedet veldig sent. Kanskje maks en time med tog. Siter
SuperTed Skrevet 12. juli 2013 Skrevet 12. juli 2013 Vel, jeg er ferdig kl. 16 på jobb, og orker ikke å reise altfor langt og være fremme ved stedet veldig sent. Kanskje maks en time med tog. Hmm.. Hva med buss til lommedalen entreen? 1t med grusvei til toppen der og ca en time til innover har du både fine områder og vann? Var der selv for et par dager siden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.