theClaws Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Ja verdens lengste motbakke den dagen jeg skulle gå den hvertfall;) Beskrevet med ett ord: UMULIG! Hvertfall for meg denne dagen. Les mer om det på bloggen min: villmannstur.blogspot.com Mye læring denne dagen. Hvis du kan lære av andres feil, så er det mye for deg her;) Siter
Kjell Iver Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 For historikkens skyld foretrekker vi at teksten postes på forumet. Vi har prøvd å holde på denne policyen siden slike turrapporter gjerne skal diskuteres - og hele diskusjonen blir litt meningsløs om du slutter å blogge eller skifter leverandør om et år eller to Vi har en del eksempler på at svært godt lesestoff er forsvunnet i glemselens bits og bytes med årene - derfor vi har den regelen. Alternativt - om du ønsker det - kan du ha automatisk posting i http://www.fjellforum.no/forum/73-friluftsaktuelt-eksternt/ det ordner jeg for deg om du vil ha det slik - da får du kommentarene på din blogg og det blir fjernet fra forumet etter 60 dager.. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.