Gå til innhold
  • Bli medlem

Princton Tec hodelykt Apex Extreme med strømsparende funksjoner.


Kristian123

Anbefalte innlegg

Var nylig ute på tur og skulle slå opp teltet imens det holdt på å bli mørkt. Tok frem hodelykten og fant fort ut at den ikke ville skru seg på av en eller annen grunn. Åpnet batteripakken og sjekket om jeg hadde satt i alle batteriene ordentlig, det gjorde de. Skjøv litt på batteriene frem og tilbake siden det har pleid å fungere før, og da ville den skru seg på. Likevell så lyste dioden på lykta rødt istedenfor grønt, noe jeg antar betyr at den har lite batterikapasitet.

Når jeg så skulle justere på lysstyrken, fant jeg fort ut at kun den laveste funksjonen fungerte på begge lysene. "Er to forskjellige sett med dioder man kan styre". Dette syntes jeg var genialt at lampen selv bestemmer hvor mye lys den skal kunne gi ut ifra hvor mye strøm den har til overs.

Fant også ut at batteripakken på åtte batterier, ikke trenger mer enn fire batterier for å gi lys. Altså hvis man setter i batteriene kun på den ene siden av pakken, så vil likevell lykten fungere. Dette må være genialt hvis man ikke får tak i flere enn fire batterier.

Måtte bare fortelle om de geniale løsningene jeg ikke ville trodd at fantes på en så kompakt lykt. Genial til mitt bruk med lite lys og lang levetid.

8827937783838_1059800-ST-1_47913_gif.jpg?2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.