Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykkelturer i fjellet


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er interessert i sykkelturer i fjellet. Ergo trenger jeg tips til fine turer. Jeg har - selvsagt - syklet Rallarveien. I tillegg har jeg syklet i Hemsedal.

Noen som har tips?

Du kan svare her eller på blogen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykkelturar i fjellet er mogleg mange stader, då det er mange rolege grusvegar i fjellet. Eg har ikkje drive med å sykla i fjellet sjølv, men vågar å koma med døme på det eg veit om. Kva med å sykla på vegane på Hedmarksvidda og nordover til forbi Rondane? Ein kan sykla frå Skei i Gausdal og over Peer Gynt-vegen til Skåbu og vidare vestover Jotunheimenvegen til Bygdin, over Valdresflya (med høve til å dra innom Gjendesheim og Besseggen) mot Randsverk og Vågå, og vidare der du ynskjer. Slettefjellsvegen mellom Hemsing bru og Beitostølen i Valdres byr på flott utsyn mot Jotunheimen. Nord for Rjukan i Telemark går det fleire anleggsvegar innover i søraust-hjørnet av Hardangervidda. Då eg er vestfrå, kjem eg óg med forslag vestfrå. Både Masfjorden, Modalen, Eksingedalen og Vossestrand (Voss) har grusvegar innover i fjellet, hovudsakleg blindvegar, men fine for sykkelturar for det. Greie fjellovergangar er Vikjafjellet (Voss - Vik), Evanger - Eksingedalen, og Matre (Masfjorden) - Stordalen - Bjordal (Sognefjorden). Nordaust for Voss er det ein flott sykkeltur i eit praktfullt stølsområde der ein syklar ruta Stalheim - Brekkedalen - over i Jordalen - tur-retur Fresvik-Jordalen - Nærøydalen (obs, bratt tunnel) - Stalheimskleiva - Stalheim.

God sykkeltur!

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sykkelturar i fjellet er mogleg mange stader, då det er mange rolege grusvegar i fjellet. Eg har ikkje drive med å sykla i fjellet sjølv, men vågar å koma med døme på det eg veit om. Kva med å sykla på vegane på Hedmarksvidda og nordover til forbi Rondane? Ein kan sykla frå Skei i Gausdal og over Peer Gynt-vegen til Skåbu og vidare vestover Jotunheimenvegen til Bygdin, over Valdresflya (med høve til å dra innom Gjendesheim og Besseggen) mot Randsverk og Vågå, og vidare der du ynskjer. Slettefjellsvegen mellom Hemsing bru og Beitostølen i Valdres byr på flott utsyn mot Jotunheimen. Nord for Rjukan i Telemark går det fleire anleggsvegar innover i søraust-hjørnet av Hardangervidda. Då eg er vestfrå, kjem eg óg med forslag vestfrå. Både Masfjorden, Modalen, Eksingedalen og Vossestrand (Voss) har grusvegar innover i fjellet, hovudsakleg blindvegar, men fine for sykkelturar for det. Greie fjellovergangar er Vikjafjellet (Voss - Vik), Evanger - Eksingedalen, og Matre (Masfjorden) - Stordalen - Bjordal (Sognefjorden). Nordaust for Voss er det ein flott sykkeltur i eit praktfullt stølsområde der ein syklar ruta Stalheim - Brekkedalen - over i Jordalen - tur-retur Fresvik-Jordalen - Nærøydalen (obs, bratt tunnel) - Stalheimskleiva - Stalheim.

God sykkeltur!

Helsing Stuttjukken.

: :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Staal

Fjellveiene mellom Ringebu og sørover til Hamar er fine. Kanskje en del mer bakker enn man skulle tro, så formen bør være ok før man drar.

Ellers er veien fra Skeikampem over Gålå ned til Dalseter også en fin fjelltur.

Har forøvrig du prøvd Rallarveien den "andre veien", altså østover?? En artig variant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.