Fjellfross Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Det er kanskje et dumt spørsmål, men etter å ha kikket på www.senorge.no, så er det fortsatt mye snø på vidda fortsatt. Men er det helt usansynlig å håpe på å kunne gå haukeliseter - finse til fots første uka i juli? Siter
Luftig Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Med min beskjedne kjennskap til området: Nei, slett ikke. Det høres i høyeste grad realistisk ut. Siter
Styrkfjose Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Skal gå samme turen 19 juni, kan gi en tilbakemelding før juli om du vil? Siter
+rayun Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Ja, fint med tilbakemelding. Sikkert fler som vil høre, meg selv inkludert. Siter
Fjellfross Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Skrevet 10. juni 2012 takker for respons! kjempeflott om du kommer med en tilbakemelding, det er gull verdt så må du ha god tur Siter
Peter Breum Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 - Jeg vil også gerne høre mere om erfaringerne med snøforholdene. Har selv planlagt at starte tur mod nord, fra Haukeliseter d. 6 juli. Siter
Fjell82 Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Hadde vært supert med noen tips her ja. Har planlagt og og gå Finse - Krækkja - Kjeldebu - Dyranut - Hadlaskard - Litlos (muligens om hårteigen) - Hellevassbu - Haukeliseter. Har hørt det er mye snø i år, så jeg lurer på om det er nødvendig og ta med truger? Planlegger start fra Finse 14 juli. Siter
afe Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Trugar har du nok ikkje bruk for. Det er sumar no, og den snøen du må gå på er knallhard. Siter
Fjell82 Skrevet 8. juli 2012 Skrevet 8. juli 2012 Står litt info her: http://www.dntoslo.no/conditions.php?co_lo_id=NO_harda Siter
yalla Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Her er litt bilder fra uka som var (2-6.juli). Vi gikk fra Kinsarvik til Haukeli, via Stavali, Torehytta, Litlos og Hellevassbu: http://mariwedum.com/2012/07/hardangervidda-sommerferie-pa-vinterfore/ Endel snø, og ganske mykje is på vatna. Så blei lite fisking 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.