Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne pulken når jeg var på G-sport butikken på Røros. Noen som har erfaring med den, forskjeller fra Paris Expedition pulken? Hadde tenkt å kjøpe sistnevnte, men er jo enkelt å greit når det er i nærbutikken.

1068720.jpeg

EDIT: Bildet kom opp ned ja, er altså Vikig Deer Drag Sled

Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke satset på den pulken du refererer til (bilde). Den har en ganske rar konstrukson i og med at "bølgeformasjonen" på innsiden faktisk også er på utsiden under pulken... Kan jo ikke skjønne annet enn at det bremser i løssnøen.

Selv bruker jeg denne Viking-pulken: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26637458

Den veier 7,1 kg, men så kan du også laste med det det du trenger. Og i og med at den er såpass dyp, så er det veldig enekelt å pakke den. Legg en 2x3 m pressenning over pulken, kast inn utstyret, og brett pressenningen over sakene og stram over med 2-3 enkle lastestrikker med krok.

Eventuelt kan du bruke en tom 1200 liters kraftforsekk. Den legger du bare i pulken, eventuelt med åpningen framover/bakover eller oppover. Så hiver du inn utstyret, bretter sammen toppen, snører igjen og setter avgårde. Den sekken er også helt genial til å krype inn i når uværet setter inn. Der er det god plass til to.

Skrevet

Hei!

Jeg har en ubrukt paris pulk liggende i garasjen hvis du er interessert?

Blir helt sikkert enig om pris.

Holder til noen få mil nord for røros.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.