Gå til innhold
Gjest Anonymous

Fjellsport kompakt 1300

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som vet va ekstrem- og komfort temperaturen på Fjellsport Kompakt 1300 er?? Noen som har erfaring med den? Holder den til kravene sine?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde å slå opp på G-sport sine sider, men fant kun en fjellsport 1500 pose. Denne veier ifølge G-sport 1350 g, så kan det være denne du mener? I såfall har den komfort-/ekstremtemperatur på henholdsvis +3/-12. Jeg har ingen erfaring med denne posen.

Håper ikke dette svaret var fullstendig bomskudd, isåfall beklager jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anonymous

Hei, Fjellsport er et billigmerke!

Jeg har en Fjellsport 1500 og er ikke helt førnøyd med den. Den holder i massevis når det er sommer og varmt, men ned mot +5 ble den kald, selv om det står komfort/ekstrem 0/-12.

Den skal være merket på yttertrekket med en gradestokk med normaltempratur i grønt og ekstremtemp. i rødt.

Vennlig hilsen Christoffer S B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.