Gå til innhold
  • Bli medlem

Spot 2


Strilen

Anbefalte innlegg

Holder på med å sette opp en ny konto for en Spot2. Denne har eg handlet ny fra USA Ebay.

Møter et problem med ESN nr og autorisasjons koden, får gang på gang meld opp at det eg taster inn er ikke godkjent.

Er det noe eg gjør feil her??

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Holder på med å sette opp en ny konto for en Spot2. Denne har eg handlet ny fra USA Ebay.

Møter et problem med ESN nr og autorisasjons koden, får gang på gang meld opp at det eg taster inn er ikke godkjent.

Er det noe eg gjør feil her??

mvh

Jeg kjøpte også min på eBay fra USA og hadde ikke problemer.

Websidene til spot er ikke av de beste, for å si det mildt! Et par spørsmål: Har du aktivert enheten? Har du betalt abonnement?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også min på eBay fra USA og hadde ikke problemer.

Websidene til spot er ikke av de beste, for å si det mildt! Et par spørsmål: Har du aktivert enheten? Har du betalt abonnement?

Hei og takk for svar.

Nei eg har ikke aktivert enheten og ikke betalt abonnement.

Må eg ikke først av allt lage meg en account på sidene til findmespot.com ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må gjøre er å aktivere den men det er sikkert det du prøver på hvis du blir bedt om ESN. Du skriver ikke hvilken feilmelding du får men er du sikker på at det er ESN eller autorisasjonskoden som er feil? Kan det være brukernavn eller passord e.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må gjøre er å aktivere den men det er sikkert det du prøver på hvis du blir bedt om ESN. Du skriver ikke hvilken feilmelding du får men er du sikker på at det er ESN eller autorisasjonskoden som er feil? Kan det være brukernavn eller passord e.l?

Er på denne siden eg møter problemene:

https://login.findmespot.com/spot-main-web/activation/step1.html

På: Device Details får eg opp "the ESN/Authorization code invalid" når eg taster inn ESN og kode som følgte med.

Er det noe eg gjør feil her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.