Gå til innhold
  • Bli medlem

Lowe Alpine TFX Expedition 75:95


axel2010

Anbefalte innlegg

Annonse

Det er vel som alt annet, smak og behag, og jeg har alltid hatt sekk med åpning i bunn samt sidelommer i alle år, for jeg skulle hvertfall ikke ha en sekk uten det! Nå har jeg sekken du spør om :lol: , og jeg er så langt meget fornøyd. De to siste mnd har jeg gått turer nesten hver dag med ca 20kg i sekken, en klumpete vektvest, 5L vannkanne, et telt og 2x1,5L flasker, og den fortsetter å imponere. Om 3 dager skal den brukes på en 2 ukers tur med en vekt på mellom 20-25kg, og jeg håper den fortsetter å fungere like bra som under forbredelsene. Og nei, jeg savner ikke åpning i bunn, jeg har rett og slett måttet omstille meg og gjøre ting litt annerledes en før vedrørende organisering og pakking.

N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å bytte ut min gamle Bergans sekk på 85l med Lowe Alpine TFX Expedition 75:95.

Er litt skeptisk til kun en åpning i sekken. Noen som har testet denne?

Høres lovende ut, har ikke klart å finne noen dårlige omtaler av sekken så langt. Tok sjansen, og bestilte sekken. Blir spennende og prøve den ut, selv om det blir direkte på en 3 ukers tur i begynnelsen av august.

Bestilte den fra fjellsport, kjempeservice der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid spennende med nytt utstyr!

Oi, det var et tøft valg, rett på 3 ukers tur med uprøvd sekk! Tvi tvi, prøv å juster den med vekt etter best evne før du drar, så stopper du heller underveis og gjør de justeringene som er mulig. God tur :)

Testen min igår med 25kg, og det kjentes greit ut, men noe mer vekt enn det skal jeg ikke ha i den.

Reiser på 2 ukers tur imorgen, og er snart ferdig med å pakke, bare teltet som står og tørker etter at jeg igår tettet sømmene. Kommer tilbake med en tur rapport ut på høsten, samt litt utstyrserfaringer.

N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.