Gå til innhold
  • Bli medlem

3 dagers tur med samboern, grimsdalen, dovrefjell eller rondane?


Soveposen

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til å planlegge en fin tur neste uke, ikke for tøff, der samboern kan få smaken på hvor herlig det er i fjellet om sommeren. Gjerne med fiskemuligheter. Jeg pleier vanligvis å dra på tur alene, men nå hadde min kjære lyst å være med. Sover gjerne i telt, evt dnt hytte eller lignende. Har tilgang på bil.

Takknemlig for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trenger hjelp til å planlegge en fin tur neste uke, ikke for tøff, der samboern kan få smaken på hvor herlig det er i fjellet om sommeren. Gjerne med fiskemuligheter. Jeg pleier vanligvis å dra på tur alene, men nå hadde min kjære lyst å være med. Sover gjerne i telt, evt dnt hytte eller lignende. Har tilgang på bil.

Takknemlig for tips!

Hei

For å ikke avskrekke samboeren din så foreslår jeg at dere holder dere nærme hytter slik at dere har mulighet til å komme til der istedet for telt om været skulle vise seg å bli dårlig. Fint å kunne tørke klær utenfor telt. Men neste uke er det meldt for det meste regn ser jeg.

Hadde ikke vært i tvil om det var mitt valg, hadde tatt med samboeren og laget vår egne moskus safari, på let etter flokken på dovrefjell, samt fiskekos. Står på lista mi det der, var i Reinheimen(motsatt side for Dovrefjell) i en del dager med på/av regn for ikke så lenge siden. Naturen og fisket veide opp for været :)

Lykke til!

PS. Husk regnklær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.