Gå til innhold
  • Bli medlem

Nå blir det betydelig mildere og fuktigere i fjellene i sør


Halling

Anbefalte innlegg

På en annen side så er jeg veldig for å bli kvitt eller redusere mest mulig forurensing. Dessverre er det nok ikke veldig mye mere vi kan gjøre innad i Norge som vil monne noe på verdensbasis. Det er alt for mange land som forurenser så utrolig mye mer pr hode at lille Norge blir ikke en dråpe i havet en gang.

Dette er en feiltolkning som jeg ser hele tiden.

Folk mister motet fordi USA og Kina forurenser som noen griser... Ikke gjør det. Husk at nesten alle tenker slik: "det er bare meg, så det gjør ikke så mye", og nettopp den destruktive tankegangen i 2 milliarder mennesker er årsaken til at vi ødelegger vårt eget livsgrunnlag. Det er også verdt å tenke på at resten av verden har kommet en god del lenger enn Norge på de aller aller fleste miljøarenaer.

"Jeg utgjør en forskjell" er en langt mer positiv tanke :) Og den er helt sann også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.