Gå til innhold
  • Bli medlem

alenetur, ensomt. tips??


mariussteen

Anbefalte innlegg

Nei, unnskyld kraftuttrykket, men faen heller. Når ungdommen ikke lenger klarer å kjede seg litt i fjellheimen er det på tide at varselklokkene begynner å ringe.

Å kjenne litt på de ulike sinnstilstandene er bare sunt. Om folk går rundt og tror at man til alle døgnets timer skal være underholdt, og ikke evner å ha ett tamt øyeblikk i livene sine burde de finne frem en stol og kjede seg noen timer.

En flykt fra ensomhet og kjedsomhet fungerer sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller kanskje det er du som ikke ser at mennesker er forskjellige som ta en runde med deg selv? Jeg liker meg alene på tur jeg, men enkelte mennesker er rastløse av seg andre bedagelige. Slik er det bare og har alltid vert.

Og som mange sier, så venner man seg til det å være alene. Og etterhver å ønske å ha endel turer alene. Uansett, så har man like stor rett til å elske friluftslivet om man vil være to eller alene. Friluftslivet er på ingen måte forbehold einstøinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje det er du som ikke ser at mennesker er forskjellige som ta en runde med deg selv? Jeg liker meg alene på tur jeg, men enkelte mennesker er rastløse av seg andre bedagelige. Slik er det bare og har alltid vert.

Bifalles!

Naturens stillhet setter jeg virkelig stor pris på, men etter flere lange dager på tur alene synes jeg det er deilig å ha noe å lytte til. Det forringer ikke naturopplevelsen på noen som helst måte. Om man slår leir tidlig på dagen og har flere timer til overs på kvelden i teltet, da synes jeg det er fint å ha noe å lese på, pusle med eller lytte til hvis jeg føler for det. :)

Smaken er som baken, slik har det alltid vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.