Gå til innhold
  • Bli medlem

Finnes nettsted for å arkivere fjellruter/-topper og presentere dette for andre?


hessel

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på utkikk etter et nettsted hvor jeg kan registrere alle mine toppturer og fjellturer (gjerne hele ruten jeg gikk), og hvor jeg kan dele denne informasjonen med andre, f.eks. at andre kan besøke min profil for å se hvilke fjelltopper jeg har vært på og hvilke ruter jeg gikk.

Finnes dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, fjelltopper.no er ikke helt der ennå, men vi er i sluttspurten på versjon V1.0

I V1.0 får du mulighet for å registrere alle dine turer, kople dem opp mot egne eller offisielle samlerlister, legge til bilder, statistikk, dele turer med andre, lage rapporter, eksportere til pdf og excel, egen side med alle informasjon. Du skal også kunne åpne for at andre skal kunne kommentere dine turer, rapporter, sider , bilder osv.

Usikkert om opplasting av gps spor og visnin av kart kommer med i versjon 1.0, men ellers kommer det på nyåret.

Lansering avc V1.0 forventes i november.

Det er også en del andre ting du kan gjøre der.

Foreløpig kan du registrere turer, bestigninger, samle etter lister, registrere topper, ta ut enkel statistikk, laste opp bilder, m.m., men du kan foreløpig kun dele turer enkeltvis, som f.eks. 500fjell har gjort på en del turrapporter i det siste. Du kan også dele turrapporter fri for menylinja på toppen. Gå til en av 500fjells rapporter og bytt ut tour med report i linken og se.

Så www.fjelltopper.no skal bli nettopp det du spør etter. Vi er i sluttfasten. Som sagt V1.0 ca. november med helt ny forside og flere integrerende funksjoner. Videre utvikling i 2011.

mvh

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ved å dele den linken du får når du klikker på en tur du har opprettet.

Det er delvis forklart i HJELP seksjonen.

Som sagt, anslagsvis november lanseres sidene i første versjon, men du kan allerede nå legge inn.

Du kan ikke søke opp andre brukere før versjon 1.0 lanseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hessel! :)

Jeg ville absolutt sjekket ut fjelltopper.no. Her har jeg funnet akkurat det jeg søker etter som liker å arkivere turer og bevare toppstatistikk, i tillegg til å få tilgang til enorm mengde informasjon om topper og toppturer. Tror dette kommer til å bli en meget bra toppside. https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=18424 Logg deg inn og gjør deg kjent med siden.

Et eksempel på en turrapport jeg lagde fra Knutsholstraversen:

http://fjelltopper.no/tour/509/Luftig+tur+over+Knutsholstraversen.html

http://fjelltopper.no/report/509/Luftig+tur+over+Knutsholstraversen.html (uten menylinje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.