Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Helium 55


Teamsulle

Anbefalte innlegg

Noen som har et erfaring med denne sekken? http://www.gsport.no/Produkt/706468%28BC_7%29/bergans-helium-55/

Går stort sett turer på sommeren og høsten og stort sett ikke lenger enn en helg.

Bruker Helsport Ringstind Ligth 2 , omnifuel stort sett med gass og ellers så lett oppakning som mulig. Så kan ikke tenke meg vekten kan overstige stort mer enn 10-12kg. Er blitt utrolig vekt fiksert. Og synes denne sekken kan se ut som den passer mitt bruk. Noenlunde rimelig var den også, kr 1699 på g-sport. Takk for alle svar.

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte den i sommer 1 uke i Rondane (både telt og hytter) med 13 kg. Fungerte helt flott.

Har også brukt den før med omtrent samme oppakning. Jeg synes det er en god lett sekk.

NB! Er vel billigere hos DNT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som vises i linken til G-sport ovenfor er den forrige modellen. Dagens modell er 0,1kg tyngre og er laget i et sterkere stoff samt noen andre forbedringer. Jeg har modellen i linken ovenfor men vil anbefale deg å kjøpe den nye hvis du går for Helium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.