kjartanhaaland Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 hei , skal på hytte til hytte tur, om noen dager, men sliter med å finne ruta, skal innom 4-5 hytter. tenker i ryfylkeheiene, noen forslag ?
Ranglefant Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 DNT har kart og info om hyttene i området. ut.no har også forslag til rutevalg i Ryfylkeheiane http://ut.no/turomrade/ryfylkeheiane
daytripper Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har nettopp gått Melands Grønahei - Grasdalen (gikk forbi denne) - Stakken - Viglesdalen. Knalltur og knallnatur. Ryfylkeheiene er virkelig spektakulære, spesielt nå som det er litt vann i fossene. Været var ikke så bra, men det plaget meg ikke mye. Denne rundløypen er veldig fleksibel, man kan forkorte den ved å gå forbi Grasdalen (som jeg gjorde) eller droppe overnatting på Viglesdalen. Det er også enkelt å forlenge ruten med Nilsebu og eventuelt Eidavatn. Dersom du ikke har mulighet for å starte og avslutte på to forskjellige steder kan du komme deg til parkeringsplassen for Melands Grønahei fra Viglesdalen via Trodla Tysdal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå