Gå til innhold
  • Bli medlem

Marmot Optima Pant (Paclite)


tiurn

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Annonse

Ser litt på denne buksen selv, kjøpte du den og hvordan synest du i såfall at den virker?

Utifra siste innlegget i denne tråden https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=21068&highlight=marmot+optima ser det ut til at buksen hadde noen rare finesser som har blitt utbedret. Dersom buksen har gode løsninger og ikke går opp i limingen, er det iallefall en billig bukse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bl.a jeg som erfarte den dårlige gjennomtenkte lommeløsningen som forrige kommentar refererer til.

Ut fra bildene på nettsidene til xxl ser det ut som Marmot Optima har lommer med vanntett glidelås, mens Marmot Precip har en liten hensiktsmessig lommepatent mtp vannintrenging.

Marmot Optima er sikkert et godt kjøp, men Precip ville jeg styrt unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bl.a jeg som erfarte den dårlige gjennomtenkte lommeløsningen som forrige kommentar refererer til.

Ut fra bildene på nettsidene til xxl ser det ut som Marmot Optima har lommer med vanntett glidelås, mens Marmot Precip har en liten hensiktsmessig lommepatent mtp vannintrenging.

Marmot Optima er sikkert et godt kjøp, men Precip ville jeg styrt unna..

Aha, takk for oppklaringen!

Jeg tror egentlig at man ofte får det man betaler for; altså at kvalitet koster. Men disse buksene virker til å ha god "value for money", så lenge de ikke må byttes ut hver høst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.