Gå til innhold
  • Bli medlem

Marmot Vapor 2p


Ørretfiske25

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Annonse

Ser dette er eldre post nå så dette kommer veldig å etterskudd. Jeg kjøpte mitt i sommer og rakk å teste det en gang før ferien var over. Jeg hadde styrtregn siste natten, og det holdt seg ganske bra. Litt fuktig på innsinden, men jeg mistenker at det var jeg som tok med meg fukten inn da jeg stupte søkkvåt inn fra regnet kvelden før. Da merket jeg ulempen med å ikke ha noe fortelt der jeg kunne vrenge av meg våte klær (det var andre i nærheten og jeg ville ikke stå ute).

Jeg er ikke veldig turvant (enda), og kjøpte det fordi det er lite nok å dra med seg når jeg skal på tur alene, samtidig er det stort nok til at kjæresten får plass til sitt liggeunderlag om han velger å bli med. Jeg lever fint uten fortelt så lenge terskelen for å komme seg ut holdes lav med et lite telt som er intiutivt og raskt å sette opp. Det er mulig å sitte i normal høyde og slappe av inne i teltet om været skulle bli dårlig, og jeg stoler på det holder meg tørr. Jeg valgte det over limelight fordi jeg tenkte at det kunne bli kjølig med bare netting på innerteltet, men nå er jeg også livredd for å fryse på tur.

Endret av Petrichor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.