MBK Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Noen bilder fra Piggen i dag. Hunden vår er på toppen for første gang! Bildene er tatt av faren min. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Noen bilder fra Piggen i dag. Hunden vår er på toppen for første gang! Bildene er tatt av faren min. Flotte bilder — de hadde fortjent en høyere oppløsning! det hadde vært flott med noen beskrivelse til bildene dine Siter
Atomsilda Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Herlige bilder...skjønner det var skikkelig skivebom å ikke dra til Jotunheimen i dag Gikk du fra Raudbergstulen? Siter
500fjell Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Kjempefine bilder, ble misunnelig gitt. Herlige bilder...skjønner det var skikkelig skivebom å ikke dra til Jotunheimen i dag Gikk du fra Raudbergstulen? Ja Jørn! Yr.no bør gå og legge seg. Ser på webcam på Spiterstulen at finværet holdt hele dagen, noe som ikke stemte med gårsdagens værmelding. Siter
MBK Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 Er ikke mine bilder, men min far sine. Veien til Juvasshytta åpner 13.mai. Siter
Dag G - Evje Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Fine bilder, men henger ikke helt med i kodet tekst på dem .... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.