Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale noen skibriller som IKKE dugger, selv når man stopper?

Jeg har Bliz Pursuit nå, og det er noen ordentlige møkkabriller, selv om noen på landslaget bruker dem. Med en gang man stopper opp, begynner det å dugge.

Jeg snakker da om "normale" sportsbriller, ikke snøskuterbriller til bruk på ekspedisjon til Sydpolen.

Annonse
Skrevet

Fanken, synes vel kanskje de burde hatt utvikla denne teknologien nå. Jeg kjører MC, og der har vi hatt garantert duggfrie visir i en årrekke.

Casco nordic, som Oslo Sportslager selger, står at skal være "garantert duggfri". Men disse er veldig store igjen ...

Skrevet
Fanken, synes vel kanskje de burde hatt utvikla denne teknologien nå. Jeg kjører MC, og der har vi hatt garantert duggfrie visir i en årrekke.

Casco nordic, som Oslo Sportslager selger, står at skal være "garantert duggfri". Men disse er veldig store igjen ...

Hehe, det er litt andre forhold når man går på ski en når man kjører mc.

men på dyrere briller og briller med godt volum pleier det ikke å bli så stort problem som litt mindre

briller med dårligere coating.

oakley er populære, ellers har man jo slike visir-ting som dugger veldig lite..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.